جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند
سرخط خبرها

نظر وزیر ارشاد درباره فیلم‌های جشنواره فجر امسال| فیلم‌های منتخب را تا دل روستا‌ها اکران می‌کنیم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۴۰۵
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
نظر وزیر ارشاد درباره فیلم‌های جشنواره فجر امسال| فیلم‌های منتخب را تا دل روستا‌ها اکران می‌کنیم+ فیلم
وزیر ارشاد تاکید کرد: فیلم‌های منتخب را تا دل روستا‌ها در سیستان و بلوچستان و خوزستان و مناطق مختلف کم برخوردار اکران می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر از هفدهم بهمن‌ماه به مراکز استان‌ها رفته و فوق‌العاده استقبال خوبی از آن صورت گرفته است، اظهار داشت: گزارش‌هایی که من شب گذشته داشتم این بود که بلیت‌ها در شهر‌های بزرگ نایاب شده و تقاضای زیادی هم برای نمایش فیلم در شهر‌های خارج از مراکز استان‌ها داریم.

وزیر ارشاد افزود: من به دوستان سازمان سینمایی گفته‌ام که سینمای سیار و فیلم‌های منتخب را تا دل روستا‌ها و مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان، خوزستان و به‌ویژه استان‌های دارای زیرساخت‌های کمتر ببرند که دوستان آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

اسماعیلی با تاکید براینکه جشنواره فجر با رونقی بیشتر از سال‌های پیش در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: ما بیشتر از توقعات‌مان در حوزه عدالت فرهنگی پیش رفته‌ایم؛ در این جشنواره ۷۵ فیلم ثبت نام کردند و حدود ۱۰ فیلم اولی داریم که ۲ مورد آن کارگردان خانم دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با بیان اینکه برای سال آینده، سال پررونقی برای سینما پیش‌بینی می‌کنیم، درباره کیفیت فیلم‌های این دوره از جشنواره فجر گفت: با قضاوتی که داوران دارند کیفیت فیلم‌ها در مجموع از همه دوره‌ها بالاتر است هرچند ممکن است به لحاظ مسائل زیبایی شناختی اختلافاتی باشد، اما همه آن‌هایی که سال‌هاست در این عرصه هستند، معتقدند که معدل بسیار خوب است.

اسماعیلی ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: بیش از ۱۰کارگردان کار اولی و دو خانم کارگردان کار اولی داریم که رویش‌های این جشنواره هستند در حالی که سال‌ها بود کارگردان خانم در بخش داوری آثار نداشتیم و این از مزایای کار است.

وزیر ارشاد در بخش دیگری از سخنانش از خبرنگاران دعوت کرد که از نمایشگاه آیینه در آیینه موزه هنر‌های معاصر بازدید کنند و افزود: جشنواره موسیقی فجر نیز از ۲۸ بهمن آغاز می‌شود. همچنین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر نیز در حال برگزاری است. از سوئی دیگر امروز آخرین روز از نمایشگاه فضای مجازی است که تولیدات محتوایی در حوزه فضای مجازی عرضه کرده و با استقبال خوب مردم و کاربران روبرو شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->